Hieronder kan je kennismaken met de werking van onze ploeg van CD&V-Senioren uit Langemark-Poelkapelle in 2018.

-Nieuwjaarsreceptie op 15 januari:

Op maandag 15 januari ging de nieuwjaarsreceptie door voor CD&V Senioren van Langemark-Poelkapelle en regio Westhoek en Oostende in Handzame.
Gastsprekers waren Christof Dejaegher, burgemeester van Poperinge, fractieleider van CD&V in de provincieraad en Lies Laridon, Burgemeester van Diksmuide en provincieraadslid.Christof Dejaegher gaf een kort overzicht welke taken de provincie nog uitoefent na de afschaffing van de persoonsgebonden materies. Lies Laridon bracht de inkanteling op 1 januari 2019 van het OCMW in het beleid van de gemeente.
Naast deze interessante sprekers werden onze senioren verwelkomd met een glaasje schuimwijn of fruitsap. Na de korte uiteenzetting van de gastsprekers, werd er nog een geurige tas koffie met keuze van belegde broodjes voorzien. Er was ook een pintje bier of frisdrank voorzien.

Meer info.